به بهانه تولدت(23)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(23)

قصه بگو تا بخوابم ..
امشب قصه آمدنت را ميخواهم ..
.
ميخواني !؟
ghese.jpg

چقـــــــــــدر بی تابم برای زنانــــــــگی در

دنیای مردونـــــــه تــــــــو

 

دانشمندان ثابت کردن عشق ِ آدم موقع گازگرفتن بی دلیل ترین شکل ِبیانِ محبته: )

 

تــــو جــــاده ای که انتهــــــــــــــــایش معلوم نیست

پیـــاده یـا سواره بودنـ فرقی نمیکنـــــه

امــــا اگه همراهی داشته بــــــاشی

کـــــه تنهات نذاره بـــــــــــــــــــــــی انتهــــــــــــــــا بودنِ

جاده برات آرزو میشـــه

 

  آرزویی کن...

گوش های خدا پر از آرزوست و

دست هـــــــــــــــــــایش پر از معجــــــزه!

آرزویی کن...

شاید بزرگتــــــــــرین آرزوی تــو

کوچکترین معجزه ی او باشد!

 
وقتی‌ میگویم تنهایم بگذار یعنی‌،

بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم...


vaghti migoyam.jpg

جای من نیستے کہ بدانے وقتے سر روی بازوان من میگذاری...
این منم که احساس امنیت میکنم نہ تو...

shooneh.jpg
 
بـــیــآ غــریــبــگی نــکــن...

بـــیــآ !

یــک زمــآنـــی مـــآل مــن بــودی...!
bia gharibegi nakon.jpg



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت9:41---27 تير 1391
سلام و درود، وبلاگتون بسيار زيباست.به ماهم سر بزن. اگه دوست داشتين ما رو هم لينك كنيد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |